Veelgestelde vragen

Hier vind je de veelgestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun je ons altijd mailen via info@athleto.nl.

Contact Us

Heb je een probleem of vraag waarvoor je snel hulp nodig hebt? Neem dan gerust contact met ons op via e-mail. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.

Houd er rekening mee dat het, na ontvangst van jouw retourzending, 3 tot 5 werkdagen kan duren voordat de terugbetaling is verwerkt.

Verzending

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?

Ontvang ik een track & trace-code voor mijn bestelling?

Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd is aangekomen?

Betaling

Welke betaalmethoden accepteert Athleto?

Is het veilig om bij jullie online te betalen?

Ik heb een kortingscode. Hoe kan ik deze gebruiken?

Retourneren en Terugbetaling

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van een product?

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg na een retourzending?

Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Klantenservice

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice van Athleto?

Binnen welke termijn kan ik een reactie verwachten op mijn e-mail?

Waar worden de producten van Athleto geproduceerd?

Hebben jullie ook een fysieke winkel?